čtvrtek 1. ledna 2009

NE! Ewa kluka nemá!

Popření našeho minulého spotu vycházejícího z článku na bulvárním serveru Super.cz zveřejnila naše oblíbená zpěvačka dokonce na svém webu. Čtěte sami:

Pry mám kluka!:D ! Napsala Ewa !
Vážení, tedka jsem se dozvěděla, že mám kluka:D. Napsal to jeden nejmenovaný bulvární server. Jmenuje se pry Michal, je to student managementu atd...Toho kluka vůbec neznám a v životě ho neviděla! To je na tom to nejvtipnější! Tak jsem Vám to chtěla napsat, protože mě to náramně pobavilo! Tak jen at je jasno, žádného kluka nemám a už vůbec ne nějakého, kterého ani neznám:D. Jinak doufám, že jste si užili Vánoce a přeji Vám bombového Silvestra!:)


Takže Ewa je stále volná. :-)

Na serveru Pikant vyšel zajímavý rozhovor s naší zpěvačkou, čtěte zde.


Žádné komentáře: